قیمت عایق رطوبتی الاستومری

عایق رطوبتی الاستومری را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده، از طریق نمایندگی نفیس عایق، سفارش خرید مستقیم دهید. در حال حاضر توسط این مجموعه امکان خرید در کمترین زمان ممکن با قیمت رقابتی وجود دارد.
آیا شما هم از گشتن در بازارهای پر از واسطه، خسته شده اید؟ آیا می خواهید بدونه دغدغه، با کیفیت و قیمت متناسب با هم، خرید عایق رطوبتی الاستومری را انجام دهید؟ نمایندگی نفیس عایق، پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد.

قیمت عایق رطوبتی

عایق رطوبتی

در طی سالیان متوالی رطوبت همیشه به عنوان آزاردهنده‌ ترین مشکل مورد مقابل قرار گرفت. این عامل تخریب کننده می‌ تواند به صورت بنیادین انواع مصالح سخت را نابود کند. مصالحی مانند آهن، سنگ، شن و بتن با رطوبت به صورت کامل و ذره ذره قابل تخریب هستند. برای این منظور کارخانه های مختلفی عایق هایی را که برای موارد رطوبتی مقاوم باشند، طراحی و تولید کرده‌ اند.
از گذشته تا امروز محصولات عایق‌ کاری رطوبتی برای این موضوع طراحی شده است یکی از آنها انواع فوم الاستومری است. می‌ توان به فوم الاستومری به عنوان مقاوم ترین محصول برای عایقکاری که دستاورد بشر است اشاره نمود. عایق ها که در مدل های مختلف در دسترس هستند، امروزه تولید کنندگان زیادی دارند و البته به عنوان محبوب‌ ترین عایق ها هم شناخته شده و کارایی خوبی خواهند داشت.
الاستومری ها با درجه مقاومت بالا در برابر رطوبت مانع نابودی سطوح می شوند. همچنین به نوبه خود با ساختار الاستیکی که دارند در برابر رطوبت دچار زدگی و خوردگی نمی شوند.

مطلب پیشنهادی برای شما: قيمت عايق الاستومرى رولى پشت چسب دار

عایق رطوبتی الاستومری

عایق رطوبتی الاستومری با ساختاری بسیار کاربردی طراحی می شود. این عایق کاملا ضد آب است. پوشش الاستومری به عنوان یک دیوار خارجی با درجه مقاومتی بسیار بالا بر روی انواع سطوح قابل نصب خواهد بود.
پوششی که الاستومری در برابر رطوبت به وجود می‌ آورد 10 برابر قویتر از عایق های دیگر است. این پوشش در ضخامتهای مختلف با انعطاف پذیری مناسب می‌ تواند برای ضدآب کردن سطوح بیرونی ساختار مناسب به شما ارائه کند. عایق های الاستومری فوق العاده با کیفیت و با انعطاف پذیری بالای نسل جدید عایق ضد رطوبت اند.
این محصولات دوام بسیار خوبی دارند. الاستومری ها در محیط های صنعتی، تجاری و خانگی در مدل های مختلف قابل استفاده اند.
انواع الاستومری به علت خاصیت الاستیک شبکه ای که دارند مانع عبور رطوبت، ایجاد ترک یا پارگی در عایق می شوند. بر اساس نتایج حاصله این محصولات در سالیان سال استفاده هیچ آسیبی نمی‌ بینند و کاملا ضد آب و محافظتی عمل می کند. مدل های مختلف آن برای استفاده طولانی مدت توصیه می‌ شوند. ضخامت انواع فوم الاستومری در پوششهای مختلف آن متفاوت است.

عایق رطوبتی

قیمت عایق الاستومری

موضوع کاربرد انواع عایق حرارتی الاستومری بسیار زیاد است. این محصول را می توانید برای تمامی سطوح سیمانی، فلزی، سنگی و پلاستیکی استفاده نمایید.
توصیه می شود که در هنگام استفاده از عایق الاستومری تمامی محل های اتصال را به صورت کامل درزگیری کنید. داده های فنی نشان می‌ دهد که عایق ها در رنگ های مختلف به یک اندازه در مقابل حرارت مقاوم هستند.
ضمن اینکه عایق ها در برابر انواع حلال، اسید و الکل هم می‌ توانند به صورت غیررسمی و کاملاً مناسب عمل کنند. روش نصب این عایق ها آسان است. در اقلیم های مختلف این پوشش ها در ضخامت های متفاوت به صورت عملی ضد حرارت هستند. مشخصات این عایق ها نشان می دهد که الاستومری ضد آتش سوزی است. بنابراین تلفات حریق هم در این عایق ها به حداقل ترین میزان ممکن می‌ رسد.
پوشش الاستومری را می توانید به روش های مختلف نصب کنید. تمامی این روشها با کاهش زمان نصب هزینه نصب می تواند برایتان بسیار مناسب باشد.
مراحل کاربردی برای نصب این محصول عبارتست از:

  1. در ابتدا تمیز کردن سطوح
  2. قرار دادن چسب عایق
  3. چسباندن عایق است
  4. هر گونه درز هم با انواع چسب های نواری قابل پوششدهی است.

هیچگونه مواد نصب شیمیایی در دستورالعمل استفاده عایق وجود ندارد. بنابراین هیچ گونه مشکل پوستی، تنفسی برای نصاب پیشنهاد نخواهد آمد. این عایق را در دماهای مختلف رو به روی خورشید، باد یا هر مورد مشابه دیگری قرار دهید. در مناطق مختلف عایق الاستومری دچار فرسایش نمی شوند.

مطلب پیشنهادی برای شما: قیمت عالی چسب عایق الاستومری ایرانی لینکران

قیمت عایق رطوبتی

عایق رطوبتی الاستومری وابسته به مسائل مختلف تغییر می کند. در نگاه کلی لیست قیمت انواع تجهیزات با توجه به مدل، ابعاد و برند آن مختلف اند. فروش واسطه ای بر افزایش قیمت ها دامن می زند. شرایط این مجموعه، یعنی عایق نفیس اما متفاوت است. ما به صورت مستقیم انواع عایق الاستومری را می فروشیم و قیمت گذاری می کنیم.
انواع متنوعی از این محصولات در اینجا موجود است. هر محصولی که به کارتان می آید را در کنار مشاوران ما بررسی کنید. از قیمت های پیشنهادی مناسب ما، مطمئن باشید.

عایق رطوبتی الاستومری

انواع محصولاتی که در زیر مجموعه الاستومر قرار می گیرند را در فروشگاه ما با کیفیت عالی تهیه کنید. ما این محصولات را که مانع بخار آب هستند بدون خطر خوردگی به شما عزیزان ارائه می‌ کنیم. در این محصولات که هدایت حرارتی پایینی دارد کارایی بلند مدت به شما عرضه می شود. ایده‌ آل‌ ترین خریدتان را در فروشگاه ما در میان انواع لوله و ورقهای الاستومری انجام دهید. حوزه های مختلف کاربردی انواع عایق را پشتیبانی می کنیم. برای تحویل عمده محصولات، لیست قیمت بسیار مناسبی را به شما عزیزان عرضه می کنیم.

مطلب پیشنهادی برای شما: قیمت پخش چسب عایق الاستومریک استیل ۵۰ متری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما