قیمت عایق الاستومری دیوار | عایق صوت و رطوبت

قیمت عایق الاستومری دیوار برای عایق کاری های مختلف برایتان متفاوت خواهد بود. لیست عالی را برای خرید به شما ارائه می کنیم. در نگاهی کلی به بهترین عایق های الاستومری می توان کاربرد های وسیعی را برای آنها نام برد. این عایق های قابل نصب بر روی سطوح مختلف را با شرایط عالی در فروشگاه ما سفارش دهید.

خرید عایق رطوبتی دیوار

عایق صوت الاستومری چیست؟

عایق یا همان فوم الاستومری به صورت پیش ساخته با ساختار سلول بسته در دسترس شما قرار دارد. این محصول که برای عایق کاری صوتی به کار گرفته می شود در ضخامت ها و سایز های متنوع طراحی و تولید می گردد. فوم صوتی الاستومری دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انتشار صوت است.
از مهمترین مزایای خرید این عایق صوتی نصب آسان آن در مدت زمان کوتاه خواهد بود. عایق های صوتی شانه تخم مرغی الاستومری می تواند به آسانی برش بخورد و بر روی هر سطحی بچسبد.
عایق های الاستومری برای جلوگیری از انتشار صوت پایداری بسیار خوبی از خود نشان می دهند. هیچ گونه آلودگی صوتی با فوم های الاستومری قابل پخش شدن نیست.
این فوم ها با مقاومت بسیار بالا در برابر صوت می توانند باعث ایجاد شرایط کاری بسیار خوب در استودیو های ضبط صدا شوند. در موارد بسیار تخصصی تر می توانیم این گونه توضیح دهیم عایق الاستومری صوتی به عنوان یک عایق درجه یک با ضخامت ۲ سانتی متر می تواند تا ۳۵ دسیبل انتشار صوت را کاهش دهد. این محصول در مدل های مختلفی طراحی و تولید می گردد که می تواند در کارهای تخصصی بسیار کاربردی باشد.
همواره می توانید مدل های مختلف عایق های الاستومری صوتی را در فروشگاه ما مورد بررسی قرار دهید. برای خرید متنوع ترین سایز های این محصولات مناسب ترین قیمت عایق الاستومری دیوار را در فروشگاه ما پرداخت کنید.

مطلب پیشنهادی برای شما: عایق الاستومری ۱۹ میل رولی / تولید و پخش نفیس

عایق الاستومری ضد رطوبت چیست؟

آیا فوم الاستومری تنها برای عایق کاری صوتی مناسب است؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انواع عایق های الاستومری سلول بسته در مدل های متنوع تولید می گردد.
هر کدام از این مدل‌ ها می‌ توانند جهت مقاومت سازه در برابر عوامل مختلف مورد استفاده باشند. الاستومری محصولی مناسب برای جلوگیری از مشکلات رطوبتی در ساختمان ها است. در برابر رطوبت بالا عایق الاستومری در مدل های متنوع خود می تواند یک سد مقاوم باشد.
این محصول، مقاومت بسیار بالا در برابر انتشار بخار آب دارند. جذب آب در عایق الاستومری در طول ۲۸ روز حداکثر تا ۰٫۹ درصد وزن آن است.
بنابراین همانطور که می بینید این محصول می‌ تواند یک عایق درجه یک رطوبتی نیز به حساب بیاید.
اگر بخواهیم عایق های الاستومری را با عایق های قدیمی مانند پشم شیشه مقایسه کنیم می‌ توانیم بگوییم که عایق های الاستومری ده هزار برابر مقاوم از پشم شیشه در برابر رطوبت هستند.
این محصولات که کاملاً دوستدار محیط زیست هیچ گونه آسیبی به نصاب و محیط زیست با انتشار گازهای آلوده نخواهند رساند.
از جوانب دیگر سرعت عملیات اجرایی این عایق ها بسیار بالاست و نصب آن آسان خواهد بود.
همچنین تنوع بالای این عایق ها هم مزیت دیگری برای خرید این محصولات برای شما عزیزان به حساب می آید.
در کنار تمامی این موارد مهم می توانید قیمت عایق الاستومری دیوار به عنوان مزیت دیگر خرید عایق الاستومری در نظر داشته باشید.

قیمت عایق الاستومری صوتی

کاربرد الاستومری در دیوار داخلی و خارجی ساختمان

همزمان با استعلام قیمت عایق الاستومری دیوار داخلی و خارجی ساختمان می توانید درباره کارایی این محصولات هم در فروشگاه ما تحقیق کنید.
مناسب ترین عایق های رولی الاستومری را می توانید و عایق کاری دیوار های زیر مورد استفاده قرار دهید:

دیواره

  1. منابع ذخیره آب
  2. استخرهای رو باز
  3. سونای خشک
  4. ساختمان ها
  5. سینماها و همچنین سالن اجتماعات یا استادیوم

همین امروز می توانید برای خرید بهترین عایق های دیوار ص.تی، حرارتی و رطوبتی با ما همراه شوید.

مطلب پیشنهادی برای شما: فروش ویژه عایق الاستومری ۳ میل رولی

خرید حضوری عایق الاستومری از تولیدکنندگان

خرید عایق الاستومری زمانی می تواند برایتان ایده ال باشد که این محصولات را از تولید کننده بدون واسطه خریداری کنید.
در شرایطی که در بازار داخلی بخواهید از فروشگاه های واسطه برای خرید محصولات الاستومری اقدام کنید مسلما محصولاتی که تحویل می گیرید نمی‌ تواند برایتان ایده‌ آل ترین محصول باشد!
هرچند اگر کیفیت این محصولات مناسب باشد قیمت های پرداختی در خرید واسطه ای بسیار بالاتر از قیمت عایق الاستومری دیوار در خرید بدون واسطه برایتان خواهد بود.
در فروشگاه آنلاین ما می توانید از تولیدکنندگان متخصص انواع الاستومری درجه یک را تحویل بگیرید. برای ارائه حضوری عایق الاستومری هم مشکلی برای فروش این محصولات از تولید کننده برای ما وجود ندارد. در سراسر کشور می توانید بدون واسطه چه برای خرید حضوری و چه برای خرید اینترنتی آسان در فروشگاه ما اقدامات لازم را انجام دهید.

قیمت عایق الاستومری دیوار

هزینه خرید عایق های الاستومری در بازار

عایق های الاستومری از جمله محصولات بسیار با کیفیتی هستند که می‌ توانند ویژگی‌ های بسیار خوبی را در عایق کاری به شما ارائه کنند.
محصولاتی که مقاومت بسیار بالای دمایی از خود نشان می دهند برای عایق کاری های حرارتی بی نظیرند.
همچنین با توجه به اینکه مقاومت بالایی در برابر رطوبت و بخار آب دارند برای عایق کاری های رطوبتی سطوح و لوله ها هم انتخاب بی‌ نظیر هستند.
اما در کنار تمامی ویژگی‌ های بسیار خوبی که در انواع عایق صوتی، رطوبتی و حرارتی الاستومری، هزینه‌ های خرید این محصولات هم عالی است.
هزینه خرید عایق الاستومری در بازار ایران در فروشگاه های مختلف برای شما بهترین است. قیمت عایق الاستومری دیوار برای ضخامت و مدل های متنوع در فروشگاه ما عالی است. هزینه برای خرید هر یک متر مربع برایتان در اینجا تخفیف دار خواهد بود. ما تضمین مناسب ترین قیمت بدون واسطه را به شما عزیزان خواهیم داد.
با تامین عایق های الاستومری به صورت کاملاً بدون واسطه محصولات را با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانیم. برای دریافت لیست قیمت انواع متنوع عایق های الاستومری با شماره های ما تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی برای شما: خرید عایق الاستومری ۲۵ میل روکش آلومینیوم

سوالات متداول شما

بهترین قیمت عایق الاستومری دیوار کجا عرضه می شود؟

در نمایندگی نفیس عایق، با توجه به حذف تمامی واسطه ها، امکان خرید بهترین عاق الاستومری با قیمت روز بازار، در کمترین زمان ممکن وجود دارد.

نرخ عایق الاستومری در سال 1402؟

نرخ عایق الاستومری در سال 1402، قطعا متفاوت تر از سال 1401 است. شما می توانید در مجموعه ما، استعلام قیمت فوری کرده و سفارش خرید خود را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما