خرید عایق الاستومری لوله برای عایق بندی موتورخانه توسط شرکت گاز

خرید عایق الاستومری لوله برای عایق­ کاری موتورخانه توسط شرکت گاز بسیار بصرفه است. همچنین سبب بهینه ­سازی مصرف سوخت و انرژی می­ شود.

چرا که درست است که عایق الاستومری لوله ­ای قیمت بالایی دارد اما با داشتن ویژگی­ های مثل مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت و ماندگاری بالا از هزینه­ های آتی می­کاهد.

عایق الاستومری لوله

در این محتوا قرار است ابتدا به عایق الاستومری لوله­ ای، مزیت­ های آن و قیمت خرید آن صحبت کنیم و در نهایت نیز از نحوه عایق­بندی موتورخانه توسط شرکت گاز و هزینه­ های مربوط به آن بگوییم پس با ما همراه باشید.

عایق الاستومری لوله

عایق الاستومری لوله، به منظور عایق­ بندی آسان تأسیسات و موتورخانه­ ها استفاده می­گردد.

این نوع کالا به دلیل مقاوم بودن بالا بسیاری کاربردی است.

این نوع عایق­ ها در اندازه­ ها و اشکال متنوع تولید و به بازار عرضه می­گردند.

استفاده از عایق الاستومری سبب مقاوم شدن در برابر آسیب­ هایی همچون یخ ­زدگی و حرارت می­شود.

یکی از مزیت­ های دیگر عایق الاستومری لوله،­ این است که به آسانی قابل نصب است و سبب جلوگیری از هر گونه اتلاف انرژی می­شود.

همچنین استفاده از این نوع عایق برای لوله­ های فلزی مانع از زنگ ­زدگی خواهد شد.

این نوع عایق ­ها به نسبت عایق­ های قدیمی ­تر بسیار مستحکم و ماندگار هستند و یکی از پرطرف­دارترین نوع عایق ها در صنایع به شمار می ­روند.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله بالا است اما با کیفیت مطلوب و ماندگاری بسیاری که دارد از هزینه ­های آینده می­ کاهد و همچنین سبب بهینه­ سازی مصرف سوخت و انرژی می­ گردد.

عایق حرارتی الاستومری لوله

مزایای و کاربردهای عایق الاستومری لوله

عایق الاستومری لوله مزیت­ های زیادی دارد که در ادامه آن­ها را بیان می­کنیم:

  • انعطاف­پذیری عایق الاستومری لوله به شدت مناسب است.
  • این نوع عایق بسیار وزن کمی دارد و به راحتی حمل می­شود.
  • ضریب انتقال انرژی آن بسیار پایین است.
  • با وجود این که قیمت خرید عایق الاستومری لوله بالا است ولی با داشتن کیفیت مطلوبی که دارد از هزینه های اضافی می­ کاهد و این یک مزیت ویژه محسوب می­شود.
  • نصب عایق الاستومری لوله بسیار راحت و آسان است.
  • عایق الاستومری لوله مقاومت خوبی در برابر مواد باکتریایی و رطوبت دارد.
  • نصب این نوع عایق هیچ­گونه خطری برای عوامل انسانی ندارد.
  • حفاظت و تعمیر عایق الاستومری لوله نیز به نسبت عایق ­های دیگر بسیار راحت­ تر است و از مزیت­ آن محسوب می­شود.

عایق الاستومری لوله کاربرد های فراوانی دارد و بیش­ترین استفاده آن در موتورخانه­ ها است.

در واقع هر جا که نیاز به حفاظت لوله­ ها از سرما و گرما باشد مثل اسپیلت و صنایع خودروسازی این نوع عایق کاربردی است و این نوع عایق در ابعاد و اندازه­ های مختلف ساخته و عرضه می­شود.

قیمت عایق الاستومری لوله ای

قیمت خرید عایق الاستومری لوله

موارد مؤثری وجود دارند که بر روی قیمت خرید عایق الاستومری لوله اثر گذارند.

به­ طور کلی بر اساس این که عایق مورد نظر در چه متراژ، با چه ضخامت و وزنی باشد این هزینه متغیر است. همچنین بسته به این که عایق الاستومری لوله، ساده باشد یا پشت چسبی نیز در این هزینه مؤثر است.

از طرفی برای حفاظت بیش­تر در برابر نور خورشید، برف و عوامل دیگر، عایق الاستومری لوله با روکش ­های مختلف مورد استفاده قرار می­گیرد که این موضوع نیز در قیمت خرید عایق الاستومری لوله اثر می­گذارد.

در واقع نوع ماده مورد استفاده در عایق الاستومری لوله در قیمت خرید آن نقش اساسی دارد و با توجه به وارد کردن این نوع مواد و تغییر در نوسانات قیمت ارز، دائماً در حال کم و زیاد شدن قیمت است و بایستی با تحقیقات درست از قیمت خرید اطمینان حاصل نمایید.

به­ طور کلی عایق الاستومری لوله به شکل شاخه ­ای قیمت­ گذاری می­شود، به­ طوری که میانگین مصرف هر ساختمان تقریباً 100 تا شاخه­ به اندازه دو متر است.

البته با توجه به ویژگی­ های فراوانی که این نوع عایق دارد هزینه آن به نسبت بقیه­ موارد بسیار بصرفه است حتی هزینه­ ی تکنسین برای عایق­کاری با عایق الاستومری لوله­ ای به نسبت رولی 30 درصد کم­تر است و یکی از موارد مهم دیگر تأثیرگذار در عایق­کاری دستمزد زحمت انجام آن است برای مثال عایق­بندی در ارتفاعات و یا اشکال پیچیده هزینه بالاتری دارد.

عایق الاستومری موتورخانه

عایق­ کاری موتورخانه توسط شرکت گاز

یکی از سریع­ترین راه­ ها برای عایق ­کاری موتورخانه­ ها توسط شرکت گاز، استفاده از عایق الاستومری لوله ­ای است که این نوع عایق بسیار منعطف و مقاوم است.

نوع پشت چسبی عایق الاستومری لوله ­ای به راحتی با جدا کردن لایه­ کاغذی قابل چسباندن بر روی سطوح موردنظر است.

برای درزگیری بین دو سر عایق، نوار های مخصوص درزگیری وجود دارند و همچنین برای چسباندن لبه­ ها نیز از چسب های پر قدرت مخصوص استفاده می­شود.

شرکت گاز برای لوله­ هایی که در معرض اشعات UV قرار دارند، از عایق ­های الاستومری روکش­دار استفاده می­کنند که به منظور پایداری بیش­تر صورت می­گیرد.

درست است که نصب این نوع عایق آسان است اما بایستی نکاتی در حین عایق ­کاری توسط شرکت گاز رعایت شود که در ادامه به آن­ها می­پردازیم.

نکات مهم در حین عایق ­کاری موتورخانه توسط شرکت گاز

شرکت گاز هنگام عایق­ کاری موتورخانه و تأسیسات­ نکات زیر را در نظر دارد:

  • سطح مربوط به کار بدون هر گونه آلودگی و کثیفی باشد.
  • درزگیری دو سر عایق به­ گونه ­ای انجام می­شود که هیچ­ گونه فشردگی در عایق پیش نیاید.
  • برای عایق­کاری فضا های بیرونی از عایق­های روکش­دار استفاده می­کند.
  • هنگام عایق­کاری موتورخانه­ هایی با اشکال پیچیده از شابلون­ مناسب بهره می­برند.
  • براساس اصول شرکت گاز و دمای محیط مربوطه و همچنین با توجه به محاسبه اتلاف انرژی و حرارت از دیواره ها، تهویه و بخش ­های مشخص شده نوع عایق مورد استفاده و ضخامت آن را در نظر می­گیرند.
  • ضخامت عایق در نظر گرفته می­شود.
  • کار عایق­ بندی موتورخانه­ ها توسط افراد متخصص و ماهر شرکت گاز صورت می­گیرد.

قیمت عایق­ کاری موتورخانه توسط شرکت گاز

قطعاً نوع عایق مورد استفاده برای عایق­ کاری موتورخانه توسط شرکت گاز در هزینه آن مؤثر است به­ طوری که خرید عایق الاستومری لوله­ با هزینه بالاتری نسبت به عایق­ های قدیمی ­تر دیگر در بردارد ولی مرغوبیت آن سبب کاهش هزینه ­های آتی می­شود.

برای نصب عایق اگر از نوع روکش­دار آن استفاده شود هزینه بالاتری در بردارد همچنین بسته به ضخیم بودن لوله­ های موتورخانه هزینه عایق­کاری متفاوت است.

عایق­کاری موتورخانه بایستی به خوبی انجام گیرد چرا که سبب کاهش بازده تا 20 درصد می­شود البته سبب افزایش هزینه تعمیرات به­ طور مثال خوردگی و رسوب، همچنین مصرف بیش­تر سوخت نیز می­گردد.

به دلیل داشتن ویژگی ­های بی­نظیر عایق الاستومری با وجود هزینه­ بالای آن، خرید عایق الاستومری لوله بسیار مطلوب است.

این نوع عایق با داشتن مزیت­ های بسیاری مثل حمل و نصب آسان، انعطاف­پذیری مناسب و تعمیر راحت، بسیار کاربردی است و بیش­ترین استفاده از آن نیز در موتورخانه­ ها است.

شرکت گاز برای عایق ­بندی موتورخانه­­ ها از عایق الاستومری لوله استفاده می­کند که نصب راحتی دارد ولی بایستی نکاتی حین عایق­بندی رعایت شود که همگی این موارد را در نظر می­گیرد.

خرید عایق الاستومری لوله برای عایق­کاری موتورخانه به مواردی مثل ضخامت لوله­ ها و نوع عایق بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما