مرکز خرید رنگ عایق رطوبتی نانو

رنگ عایق رطوبتی نانو یک محصول با ویژگی های عالی می باشد که بسیاری از مصرف کنندگان آن را به دلیل صرفه های اقتصادی بسیاری که دارد خریداری می نماید و در پشت بام ها و شیروانی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان به کار می برند. مرکز خرید رنگ عایق رطوبتی نانو این محصول را با کیفیت خوب و مناسب به صورت عمده برای مصارف مختلف به فروش می رساند.

مرکز خرید رنگ عایق رطوبتی نانو

مشخصات رنگ عایق رطوبتی نانو

مشخصات رنگ عایق رطوبتی نانو

رنگ عایق رطوبتی نانو به صورت بی رنگ می باشد اما افرادی که رنگ های مختلف را می پسندند می توانند به راحتی رنگ مورد علاقه خود را به آن اضافه کنند.

این محصول کاربرد آسانی دارد و می توان آن را با قلمو، رول و اسپری بر روی سطوح مختلف فلزی، گالوانیزه، سیمانی، بتنی، گچی و چوب استفاده نمود.

‌پوشش ضد نم و آب گریز بودن از ویژگژ های این محصول می باشد که با قدرت چسبندگی بالایی که دارد مانع نفوذ آب و رطوبت به سطوح زیر آن می شود و به این ترتیب برای مدت زمان طولانی استحکام خود را حفظ می کند و از آسیب به سطوح مختلف جلوگیری می نماید.

این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی است و در عین حال دارای مزایای فراوان می باشد  بر این اساس جایگزین بسیار عالی برای رنگ های معمولی می باشد.

قابلیت ضد باکتری و ضد قارچ دارد و بر این اساس باکتری ها و قارچ ها بر روی آن رشد نمی کنند و همچنین به دلیل استحکام بالایی که دارد نفوذ ناپذیر است و می توان سطح آن را با آب و صابون شستشو داد.

موارد مصرف رنگ عایق رطوبتی نانو

موارد مصرف رنگ عایق رطوبتی نانو

مصرف رنگ عایق رطوبتی بسیار گسترده است و بر روی سطوح فلزی، گچی، چوبی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل چسبندگی بالایی که دارد کاربرد آن بسیار به صرفه می باشد.

این محصول از نفوذ هوا و رطوبت به سطوح عایق کاری شده جلوگیری می شود و از صرف هزینه های تعویض سطوح فلزی به خاطر خوردگی را جلوگیری می نماید.

این محصول دارای دوام و طول عمر طولانی می باشد و به همین دلیل کاربرد آن به جای رنگ های معمولی به صرفه می باشد و با مصرف آن نیازی به رنگ کردن مجدد برای مدت طولانی نیست. 

طبق تحقیقات انجام شده این محصول تا 40 درصد از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می نماید که البته بسیار به صرفه می باشد.

این محصول در دیوار های داخلی، سقف و زیر شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل استحکام بالایی که دارد از سطوح به خوبی محافظت می نماید.

البته به دلیل اینکه در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم است در نمای بیرونی ساختمان ها نیز به کار برده می شود و در برابر آب و هوای گرم و سرد مقاوم می باشد و همچنین اشعه نور خورشید نیز به آن آسیبی نمی رساند.

قاب های فلزی پنجره ها نیز از جمله اجزای ساختمان هستند که با کاربرد این محصول عایق کاری می شوند.

پخش رنگ عایق رطوبتی نانو

پخش رنگ عایق رطوبتی نانو

پخش رنگ نانو عایق رطوبتی به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می گیرد که مشتریان عمده در هر جای کشور می توانند آن را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند.

قیمت رنگ عایق با توجه به پارامتر های مختلفی توسط تولید کنندگان تعیین می شود اما خرید عمده این محصول نیز در قیمت آن تاثیر دارد و البته نوسانات قیمت بازار باعث تغییرات بسیاری در قیمت این محصول می شود.

اما خریداران عمده می توانند با انتخاب شیوه های مناسب و معتبر  این محصول را با قیمت ارزان تر و تنوع بالاتر در کیفیت و رنگ بندی خریداری نمایند.

جهت خرید مناسب و به صرفه این محصول با مشاورین و کارشناسان تماس گرفته و از  قیمت روز این محصول مطلع شوید و همچنین محصولات ممتاز را با قیمت مناسب سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما