مرکز توزیع رنگ عایق رطوبتی

در حال حاضر برای صرفه جویی در مصرف انرژی، تنها استفاده از پنجره های عایق و درهای نگهدارنده حرارت کافی نیست، بلکه باید از دیوارهایی استفاده کرد که در آن ها از رنگ عایق رطوبتی استفاده شده است. با توجه به استقبال بسیار زیاد از این نمونه محصولات، مرکز توزیع آن به ارائه بهترین نمونه از رنگ‌ های عایق پرداخته و افراد می‌ توانند در هر جای کشور به با کیفیت ترین نمونه از آن دست یابند.

مرکز توزیع رنگ عایق رطوبتی

معرفی انواع رنگ عایق رطوبتی

معرفی انواع رنگ عایق رطوبتی رنگ های عایق رطوبتی و فوم عایق بازتابنده خودرو دارای انواع متنوعی هستند که از آن‌ ها در سطوح بسیار زیادی همچون سطوح کاهگلی، چوبی، ایرانت تا گچی و سیمانی و… استفاده می‌ شود. همچنین از انواع آن‌ ها در سنگ های رسوبی و آهنی استفاده می شود. در پشت بام ها و سقف های شیروانی کارایی بسیار زیادی دارند و بهترین گزینه برای استفاده در تراس ها، بالکن، گنبد مساجد و بناهای تاریخی اند. در  پل ها، کانال‌ ها و مخازن بتنی از آن ها استفاده بسیاری می شود.

در واقع انواع رنگ های عایق رطوبتی برای ترمیم ایزوگام ها و آب بندی سرویس های بهداشتی کارایی بسیاری دارند.

رنگ عایق رطوبتی از بهترین انواع عایق های موجود در بازار است که با استفاده از پلیمرهای بر پایه ی آب ساخته می‌ شود. رنگ ها به صورت سرد اعمال می‌ شوند و از آن ها برای همه نوع سطوحی استفاده می‌ شود. در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و در صنعت شیمیایی محصولی جدید به حساب می‌ آید که کارایی زیادی در ساختمان ها دارد. 

رنگ های عایق رطوبتی، جایگزین انواع قیر گونی ها و ایزوگام ها به حساب می آید که کار با آن بسیار راحت و بدون دردسر است و استفاده از این نمونه رنگ های حرارتی خطرات ناشی از آتش سوزی را به حداقل ممکن می‌ رساند. کار کردن با آن بسیار راحت است و شما می توانید با استفاده از یک رول و یا هر وسیله دیگر آن را بر روی سطح سازه پیاده کنید. این محصولات نفوذ ناپذیری بالایی دارند که بسیار محکم و مقاوم هستند و جدا کردن آن تنها با وسایل مکانیکی امکان پذیر می باشد.

 

مزایای رنگ عایق رطوبتی

مزایای رنگ عایق رطوبتی از مزایای استفاده از رنگ عایق رطوبتی می توان به سادگی اجرای آن اشاره کرد. برای استفاده از آن نیاز به تخریب لایه های قبلی وجود ندارد و به سطوح زیر خود چسبندگی بالایی دارد. همچنین زیست تخریب پذیر است و با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.  غیر سمی بوده و در برابر اشعه ماورا بنفش از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. در برابر کشش بالا بسیار مقاوم است و طول عمر آن بسیار زیاد است. اجرای آن بسیار سریع و آسان است و نیاز به نیروی متخصصی برای نصب ندارد.

در برابر اسید و باز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و می تواند گرمای بسیاری را تحمل کند. همچنین در رنگ های بسیار زیادی تولید می شود و هیچ محدودیت رنگی برای آن وجود ندارد.

تولید رنگ عایق رطوبتی

تولید رنگ عایق رطوبتی

به دلیل استفاده بسیار زیادی که از انواع رنگ عایق رطوبتی و فوم عایق دیوار می‌ شود، تولید رنگ رطوبتی نیز بسیار زیاد شده و افراد هیچ گونه محدودیتی برای ثبت سفارش این کالا نخواهند داشت.

توریع رنگ عایق در هر شهری امکان پذیر شده است و خریداران می توانند به راحتی در هر نقطه از کشور به خرید رنگ عایق مورد نیاز خود بپردازند. همچنین به دلیل کیفیت بالای انواع رنگ های عایق صادرات رنگ های عایق نیز بسیار زیاد شده و بازرگانان بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند که همه ساله به سود خوبی هم دست می یابند.

در این زمینه شما می توانید بهترین نمونه از رنگ عایق خود را از فروشگاه اینترنتی ما تهیه نمایید که با صرف کم ترین هزینه، بهترین رنگ عایق را در نهایت امر به دست خواهید آورد و خرید اقتصادی تری را تجربه خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما