قیمت روز رنگ عایق استخری

رنگ عایق استخری، بهترین و ماندگارترین ابزاری می باشد که می توان، در کف و بدنه استخر، مخزن های آب، مخزن های کشاورزی، کاربرد وسیعی دارد. این رنگ عایق، شما را از عوارض های احتمالی نشست و ترک های گسترده در استخرها، و سوراخ شدن مخزن ها به دور می کند و محافظت کننده ای  مناسب می باشد، که علاوه بر این ها، زیبایی چشم گیری به سطوح می بخشد.

قیمت روز رنگ عایق استخری

بهترین رنگ عایق استخری

بهترین رنگ عایق استخری بهترین رنگ عایق نانو، رنگ بر پایه آب می باشد. این رنگ بدون ترکیب شدن با مواد شیمیایی، تنها با آب، ترکیب می شود و به راحتی بر روی دیواره استخر، آب نما ها و مخازن آب  پوشش داده می شود. قیمت رنگ عایق، بر پایه آب، به مراتب مناسب تر از نوع های دیگر رنگ عایق می باشد. این رنگ ها بر پایه نانو ساخته شده است و بهترین جایگزین ایزوگام می باشند. 

مزایای رنگ عایق استخری

مزایای رنگ عایق استخری رنگ عایق استخری، مزایای زیادی دارد. از جمله نصب راحت، ضد قارچ و جلبک می باشد. با پوشش این رنگ، هیچ مواد سمی وارد آب نمی شود و هیچ گاه جلبک، در این پوشش ها رشد نمی کند. جنس رنگ عایق، لاستیکی و کشسان می باشد و در برابر گرما و سرما مقاومت خوبی دارد.

برخلاف رنگ های معمولی، که بعد از مدتی پوسته پوسته می شود و ترک می خورد، این رنگ های عایق، اصلا پوسته پوسته نمی شوند، و خاصیت پیوستگی و فشردگی خاصی دارند. این رنگ در حال حاضر بهترین رنگ برای پوشش دهی می باشد و از مزایای دیگر آن، این است که اثر منفی بر محیط زیست نمی گذارد و منافع محیط زیست را تخریب نمی کند.

هرگز در برابر نور خورشید، کیفیت خود را از دست نمی دهد. مواد این رنگ، به هیچ وجه وارد آب نمی شود، و آب را شیمیایی نمی کند. در مدت زمان انجام استفاده از رنگ عایق استخری، برخلاف دیگر رنگ ها، هیچ بویی احساس نمی شود و به راحتی خشک می شود. این رنگ، علاوه بر پوشش عالی و یکدست، تمام ترک های صورت گرفته را به خوبی پوشش می دهد.

علاوه بر استخرهای شنا، در استخرهای پرورش ماهی نیز، کاربرد وسیعی دارد و مواد الاستیکی رنگ به هیچ عنوان جذب آب پرورش ماهی نمی شود، بنابراین برای ماهی ها، کاملا بی خطر می باشد. در برابر کلر و مواد ضدعفونی و شست و شو، بسیار مقاوم بوده و هرگز تخریب نمی شود. برای انجام کار، نیاز به هیچ ابزار خاصی نیست، بلکه با همین وسیله های رنگ آمیزی ساده، می توان کار را بر روی سطح پیاده کرد.

خرید مستقیم رنگ عایق استخری

خرید مستقیم رنگ عایق استخری تولید کننده های زیادی، با برند های مختلف به عرضه رنگ استخری، به صورت حضوری و غیر حضوری پرداخته اند. این شرکت ها در زمینه تولید و واردات مواد اولیه رنگ های عایق فعالیت دارند. علاوه بر فروش رنگ عایق در دفاتر فروش خود، به صورت حضوری، با ایجاد سایت های اینترنتی خرید و فروش و عضویت در اپلیکیشن های مختلف، به صورت غیر حضوری، به خریداران رنگ عایق، خدمات ارائه می دهند. در روش غیر حضوری، تولید کننده به طور مستقیم، با خریدار، در تماس می باشد، چون واسطه ای در میان نیست، بنابراین با قیمت مناسب تری به فروش می رسد، که به نفع هر دو می باشد.

قیمت این نوع رنگ ها، به مراتب از قیمت مصالح ساختمانی که برای پوشش دیواره های استخر، بکار برده می شود، ارزان تر می باشد. با خرید رنگ استخری، از تولید کننده معتبر، کارشناسان شرکت، انجام پوشش دیواره استخر، را در حداقل زمان، برای شما انجام می دهند، که این زمان ، از زمان انجام کار به وسیله مصالح ساختمانی، بسیار کوتاه تر می باشد.

برای اطمینان بیشتر خریدار، از روش غیر حضوری، بهتر است، خریدار، از سایت هایی خرید کند که دارای نماد الکترونیک باشند. این نماد، تضمین محصولات و هزینه ای که بابت خرید پرداخت می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما