فروشنده عایق نانو سرامیک

عایق نانو به عنوان یک فرآورده حاصل از فناوری نانو از جمله مهم‌ترین عایق‌هایی هستند که در حال حاضر در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق نانو سرامیک دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند اجرای آسان و ضد آب و ضد رطوبت بودن است و به همین دلیل جایگاه خود را در صنعت ساختمان سازی باز کرده است. مرکز فروشنده عایق نانو سرامیکی این محصول با کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه می‌نماید. فروشنده عایق نانو سرامیک

ویژگی های عایق نانو سرامیک

ویژگی های عایق نانو سرامیک

عایق‌های نانو از عایق‌هایی هستند که به آسانی بر روی سطوح مختلف  از جمله سطوح فلزی، سطوح چوبی و سطوح سیمانی و یا سرامیکی قابل اجرا هستند. این عایق‌ها دارای ویژگی های بسیاری هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عایق‌های نانو سرامیک به عنوان عایق ضد آب و ضد رطوبت شناخته می‌شود و می‌توان آنها را در عملیات‌های عمرانی مختلف و بر روی سطوح گوناگون مانند سرامیک، سنگ، آجر و کاشی اجرا کرد و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از عایق نانو وجود ندارد.
  • عایق های نانو در برابر عوامل مختلف شیمیایی و شوینده ها مقاومت بسیار بالایی دارند و کیفیت خود را حفظ می کند.
  • مهمترین ویژگی نانو عایق ها که آن را از سایر انواع عایق ها متمایز می‌سازد سازگاری با محیط زیست است. نانو عایق کمترین آلایندگی را دارند.
  • این عایق دارای چسبندگی بسیار مطلوبی است و به همین دلیل می توان آن را برای نماسازی و پوشش دهی مکان های مختلف استفاده کرد.
  • استفاده از عایق های نانو به تجهیزات جانبی نیاز ندارد. همچنین نیاز به تخصص و مهارت بالا برای عایق کاری نیست.
  • از جمله برترین ویژگی های عایق های رطوبتی نانو، خاصیت آنتی باکتریال بودن آن است. همچنین این نوع از عایق ها از قارچ و کپک جلوگیری می کند.
  • نانو عایق سرامیک غیر قابل اشتعال است و به همین دلیل دلیل از ایمنی بالایی برخوردار است.
  • دارای وزن بسیار سبک است و می‌توان آن را بر روی سطوح مرطوب نیز اجرا کرد. 

بهترین عایق نانو سرامیک

بهترین عایق نانو سرامیک

انواع عایق نانو در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای کاربردهای مختلفی هستند. عایق رطوبتی نانو برای سرویس‌های بهداشتی، استخرها، نماهای بیرونی ساختمان ها و همچنین پشت بام ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسته به فضای مورد نظر لازم است که یک عایق نانو با کیفیت انتخاب نماییم.

بهترین عایق نانو سرامیک عایقی است که دارای چسبندگی مطلوب باشد و از آسیب رساندن به سرامیک و کاشی و همچنین تغییر رنگ آنها در طول زمان جلوگیری کند. از دیگر موارد مهم در عایق های نانو میزان نفوذپذیری محصول است. هرچه که عایق نانو نفوذ پذیری بیشتری داشته باشد می تواند سطوح را به صورت عمیق تر عایق کاری کند و به این ترتیب تمم سطوح کاملاً پوشیده می شود.

همچنین بهترین عایق نانو سرامیک از  آسیب رسیدن، ترک خوردن و شکستگی انواع سطوح سنگی و سرامیکی جلوگیری به عمل می آورد و به این ترتیب به عنوان یک عامل حفاظتی موجب بالا رفتن طول عمر سرامیک و کاشی می‌گردد. 

قیمت روز عایق نانو سرامیک

قیمت روز عایق نانو سرامیک

قیمت عایق سرامیک با توجه به پارامترهای گوناگون مشخص می‌شود که مهم‌ترین آنها در ادامه بررسی می‌شود:

  • برند عنوان تولیدکننده محصول یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت عایق‌های نانو سرامیک است. برندهایی که دارای سابقه درخشان هستند دارای محصولات با کیفیت تر و در نتیجه قیمت بالاتری هستند.
  •  حجم محصول یکی دیگر از مواردی که در تعیین نرخ انواع عایق نانو موثر است.
  • خرید عایق سرامیک به صورت عمده و کلی نیز در قیمت نهایی تاثیر می گذارد.
  • خرید از مراکز پخش و فروش مستقیم باعث می‌شود که محصولی با کیفیت را با نرخ استاندارد تهیه نماییم.

علاوه بر این موارد میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار داخلی و بازارهای جهانی و همچنین نرخ ارز از جمله موارد دیگری هستند که در قیمت انواع عایق های رطوبتی نانو تاثیرگذار هستند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما