خرید مستقیم رنگ عایق استخری

رنگ عایق استخری محصولی بسیار کارآمد برای سطوح بتنی و رنگ سازی کف به شمار می آیند که ویژگی های منحصر به فردی دارند. شناخت بهترین مدل های تولیدی و همچنین آشنایی با برندهای معتبر امری الزامی در خرید این محصولات به شمار می آیند. اگر قصد خرید مستقیم رنگ عایق اتخری با قیمت و رنگ مناسب دارید، با ما همراه شوید تا مراکز پخش عمده و نمایندگان آنلاین فروش را معرفی کنیم.

خرید مستقیم رنگ عایق استخری

ویژگی های رنگ عایق استخری

ویژگی های رنگ عایق استخری رنگ عایق استخری محصولی بر پایه آب و رزین اکریلیک است که جهت آب بندی و همچنین ایجاد پوششی یکپارچه برای کف استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع رنگ در برابر محلول های شیمیایی مقاوم بوده و قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار زیادی دارد.
برای پوشش دهی استخرهای بتنی به راحتی می توان این محصول را به کار گرفت چرا که مقاومت نسبی مناسبی نیز در برابر ضربه و سایش دارد. رنگ آمیزی استخر شنا، حوضچه های پرورش ماهی و میگو برخی از کاربردهای انواع رنگ استخری به شمار می آیند.
البته این محصول با توجه به نوع ترکیبات انواع مختلفی را شامل می شوند که می توان به رنگ های استخری پلیمری، نانو، پایه حلال، پوششی، اپوکسی، اکریلیکی اشاره کرد. از ویژگی های بارز و ممتاز رنگ های عایق استخری می توان به مقاومت آنها در برابر محیط های قلیایی، مقاوم در برابر نور خورشید، ضد جلبک و جلوگیری از نفوذ آب به سطح بتن کف استخر اشاره کرد.

بهترین رنگ عایق استخری

بهترین رنگ عایق استخری یکی از بهترین انواع رنگ های مناسب برای پوشش دهی کف استخر، مدل های نانو هستند. این مدل رنگ ها قابلیت چسبندگی بسیار بالا دارند و در برابر فشارهای هیدرولیکی مقاوم می باشند. مکانیسم اثر رنگ نانو استخری به این صورت است که با پوشش دهی کامل ترک های کف سطحی کاملاً یکدست ایجاد می کند که مانع از نفوذ آب می شود. رنگ آبی پرطرفداترین نوع این محصول در بازار است اما برخی تولید کنندگان به صورت سفارشی اقدام به تهیه و تولید این محصولات با رنگ های خاص برای مشتریان و فروش در سطح بالا می کنند.
نکته حائز اهمیت در هنگام رنگ آمیزی کف و بدنه استخرها در نظر گرفتن شرایط محیطی است که مهمترین موارد آن جهت انجام هر چه بهتر فرآیند رنگ آمیزی و حصول نتیجه بهتر عبارتند از:

  • درجه حرارت محیط و سطح کار برای انجام رنگ آمیزی باید بین 10 تا 40 درجه سانتی گراد باشد.
  • دمای محیط باید حداقل سه درجه بالاتر از نقطه شبنم باشد. چرا که باید از تشکیل قطرات آب بر روی سطوح جلوگیری شود.
  • اگر سطح استخر قبلاً رنگ آمیز شده باید کاملاً تمیز و یکدست شود.
  • در صورت خراب بودن یا وجود ترک های بزرگ بر روی بتن باید سطح مورد نظر درزگیری شود.

رعایت تمامی این نکات به ویژه برای انتخاب و خرید رنگ عایق اهمیت زیادی دارند. چرا که برخی مدل های موجود در بازار در برابر درجه حرارت بالا مقاومت چندان زیادی ندارند.

سفارش رنگ عایق استخری

سفارش رنگ عایق استخری انواع رنگ عایق استخری نانو به عنوان بهترین محصولات موجود در بازار عمر مفید بین 5 تا 10 سال دارند. تفاوت عمده دمای محیط و همچنین مراقبت های بعد از رنگ آمیزی نقش مهمی در افزایش میزان کارآیی سطح رنگ شده خواهد داشت. مهمترین مزیت این محصولات عدم پوسته پوسته شدن رنگ در مجاورت با آب، رطوبت و تابش مداوم نور آفتاب است.
با توجه به این موارد می توان نتیجه گرفت که برای سفارش رنگ استخری مدل های نانو و اکریلیک از نمونه های باکیفیت برای محیط های مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع هستند. البته باید عنوان کنیم که انتخاب فروشنده و نمایندگی های پخش معتبر نیز تاثیر مهمی در اطمینان از کیفیت این محصولات خواهند داشت. طی سالهای اخیر برای کاهش قیمت ها و ارائه بهترین خدمات در زمینه فروش این محصولات، نمایندگی آنلاین و فروشنده رنگ استخری این مرکز، جدیدترین تولیدات برندهای داخلی و وارداتی را با کمترین نرخ بازار در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما