مرکز فروش رنگ عایق حرارتی

با سفارش اینترنتی رنگ عایق حرارتی؛ می توان لذت خریدی جدید و در عین حال مقرون به صرفه را کاملا چشید.

زیرا مراکز عرضه کننده آنلاین فروش رنگ عایق حرارتی، این محصولات را بدون واسطه به فروش رسانده که در نتیجه ی آن؛ هر یک از رنگ ها با قیمت ارزان خدمت مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد.

پس اگر قصد شما سفارش رنگ عایق حرارتی دارید، می توانید با استفاده از شرایط ویژه تعیین شده در وبسایت ما، رنگ عایق حرارتی را از به صورت اینترنتی تهیه کرده و بدین ترتیب به بهترین نحو به خواسته خود جامه عمل بپوشانید.
لازم به ذکر است مجموعه ما به عنوان بهترین تولید کننده رنگ نانو عایق صدا، نسبت به پخش مستقیم این محصول با قیمت عمده در سطح کشور اقدام نموده و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

مرکز فروش رنگ عایق حرارتی

رنگ عایق حرارتی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ عایق حرارتی چه ویژگی هایی دارد؟ تولید کنندگان رنگهای عایق ادعا می کنند که از فناوری استفاده می کنند که در آن نوع طیف گسترده ای از بازتاب حرارتی روی نوع خاصی از ریز کره ها اعمال می شود تا از تابش گرما در محدوده بسیار بزرگتر یا گسترده ای از انرژی حرارتی (گرما) جلوگیری کند تا گرما را به سرعت پراکنده کند. این نوع مواد بازتابنده حرارتی پوشش داده شده (میکرو کره پوشش داده شده) انتقال حرارت از طریق پوشش را با ۹۰٪ تابش مادون قرمز خورشیدی و ۸۵٪ تابش اشعه ماورا بنفش از سطح پوشش داده شده کاهش می دهد.

یک رنگ “عایق” یا “عایق” دو جهته کار می کند (گرمای حاصل از هر دو جهت به سمت سطح رنگ شده را منعکس می کند. به عنوان مثال می توان دیوار خارجی ساختمان را نام برد که یک رنگ “عایق” یا “عایق”) باشد. گرمای ناشی از خورشید (نور مستقیم خورشید) از سطح و همچنین گرما (ماه های زمستان) که از طریق دیوار به سمت خارج از هوای سردتر خارج می شوند منعکس می شود.

فناوری عایق رنگ حرارتی به سادگی یک مانع حرارتی ایجاد می کند که پس از خشک شدن رنگ یا پوشش ، گرما را منعکس می کند. بنابراین ، با پوشاندن دیوارهای خارجی و سقف ها ، خصوصیات موجود در آب و هوای گرم باعث صرفه جویی در انرژی و هزینه در قبوض تهویه هوا می شود ، زیرا گرمای خورشید کمتری از این سطوح به داخل ساختمان می رود. برعکس ، خواص موجود در آب و هوای خنک تر انگلیس در هنگام رنگ آمیزی دیوارها و سقف های داخلی با محصولات رنگی عایق و عایق ، باعث صرفه جویی در انرژی و صرفه جویی در هزینه قبوض گرمایشی می شود ، زیرا اتلاف گرما کاهش می یابد. یکی دیگر از ویژگی های مهم رنگ های حرارتی ما این است که مشکلات چگالش به دلیل رزین های ویژه موجود در محصولات به طور چشمگیری کاهش می یابد یا کاملاً از بین می رود. محدوده ما شامل رنگهای حرارتی برای سقفها ، رنگهای عایق و انعکاس دهنده گرما برای دیوارهای داخلی و سطوح خارجی ، سقف ها ، فلز، است.

 

بهترین رنگ عایق حرارتی

بهترین رنگ عایق حرارتی بهترین عایق حرارتی عایقی است که باعث کاهش حرکات گرما و تراکم بخار می شود. بنابراین ، از رطوبت ، قالب ، یخ زدگی ، تغییر شکل ممکن است در ساختمان و ضعیف شدن قطعات آهن در اثر خوردگی جلوگیری کند. و به حفظ ساختمان کمک می کند.

این نوع از رنگ های عایق حرارتی هم برای رنگهای داخلی و هم برای رنگهای خارجی استفاده می شود. بهترین رنگ عایق حرارتی یک سطح رنگ آمیزی شده مانند دیوارها و سقف های خانه شما را به یک مانع رنگ حرارتی تبدیل می کند. این می تواند تا ۲۵٪ در هزینه های گرمایش صرفه جویی کند و ۴۰٪ در شرایط خنک کننده صرفه جویی کند!

تولید کنندگان رنگ عایق حرارتی

تولید کنندگان رنگ عایق حرارتی شرکت های متعدد وجود دارند که در کار تولید رنگ عایق حرارتی هستند. این شرکت ها در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می کنند و محصول خود را توسط نمایندگی ها و یا از راه های دیگری به دسترس خریداران می گذارند. تولید کنندگان رنگ عایق حرارتی آن را در درصد های گوناگونی ساخته و عرضه می دارند.

برای آگاهی از قیمت رنگ عایق حرارتی و خرید محصول می توانید به وبسایت ما مراجعه نموده و خرید جزیی و عمده خود را انجام دهید. البته در کنار خرید رنگ عایق حرارتی، اگر مایل باشید می توانید انواع دیگر محصولات ما را سفارش داده و در این صورت آن ها را با قیمت عمده و ارزان دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما