قیمت چسب مخصوص عایق الاستومری

چسب مخصوص عایق الاستومری از ماده بدون بو و رنگ برای نصب تجهیزات عایقکاری تولید شده که خاصیت چسبدگی فوری و بسیار کاربردی دارد.

مطلب پیشنهادی برای شما: انواع عایق الاستومری

چسب مخصوص عایق الاستومری

عایق الاستومری چیست

عایق الاستومری یک نوع مواد پلیمری است که در صنایع مختلف به عنوان عایق و آب بند استفاده می‌شود. انواع مختلفی از عایق الاستومری وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  1. رولی: یکی از پرکاربردترین نوع عایق الاستومری است. این نوع عایق با دوام بالا، ضد آب خوبی است. همچنین، با دوام و مقاوم در برابر حرارت و سایش است. عایق رولی در مدلهای روکش آلومینیوم دار دارای خصوصیات ضد آب قوی بوده و بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. از این عایقها برای عایقکاریهای ساختمانی استفاده می شود.
  2. لوله ای: این نوع عایق الاستومری دارای خصوصیات ضد آب، مقاوم در برابر خوردگی و با دوام بالا است. علاوه بر این، دارای خصوصیات ضد باکتری و ضد قارچ است. این مدل به عنوان یکی دیگر از نوع عایق الاستومری پر کاربرد برای محافظت از لوله ها در قطور مختلف استفاده می‌ شود. این نوع عایق دارای خصوصیات مقاوم در برابر حرارت و سایش است و برای ساخت تاسیسات لوله کشی مقاوم مناسب است.

بسته به نوع کاربرد و خصوصیات مورد نیاز، افراد می‌توانند از یکی از انواع عایق الاستومری مناسب برای کار خود استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی برای شما: آخرین قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

ملزومات نصب عایق الاستومری چیست؟

برای نصب عایق های الاستومری در مدلهای نام برده به دو صورت عمل می شود:

  1. اتصال به محل با چسبهای الاستومری
  2. نصب مستقیم به واسطه وجود روکش چسب بر روی عایق الاستومری

نصب با روش های مختلف با توجه به طراحی عایق الاستومری انجام می شود. به صورت کلی پوشش سلول بسته عایق الاستومری درجه یک با چسب به صورت صد درصد تضمینی نصب می شود.

پوشش چسبناک می تواند به صورت کامل به سطح عایق های رولی و لوله ای متصل باشد؛ یا اینکه چسب جدا از عایق بر روی سطوح ریخته شود.

عایق های الاستومری پشت چسبدار دارای نصب آسانی اند. در مقابل عایق الاستومری ساده با ملزومات خاص خود یعنی چسب مخصوص عایق الاستومری نصب می شوند.

مطلب پیشنهادی برای شما: بهترین قیمت عایق الاستومری نسوز

فروش آنلاین چسب الاستومری

فروش انواع مختلف چسب عایق الاستومری

چسب مخصوص عایق الاستومری به عنوان ملزومات درجه یک در فروشگاه ما در انواع مختلفی به فروش می رسد.
به صورت کلی در داخل و خارج از کشور چسب های الاستومری در دو مدل تولید می شوند:

 

  1. مایع: محلولی بدون رنگ با خاصیت چسبندگی بسیار بالا است. این محصول بدون بو بوده و هیچ گونه مورد ناسازگار با محیط زیست در ترکیبات آن وجود ندارد.
  2. نواری: این محصولات به صورت چسبهای رول شده نواری شکل در ابعاد متفاوت طراحی می شوند. جنس این چسب با جنس عایق الاستومری مطابقت دارد. عمده استفاده از این محصولات به عنوان درزگیر انواع عایق الاستومری است.

هر کدام از این انواع با توجه به شکل طراحی خود دارای کارایی های عالی اند. در فروشگاه آنلاین ما بهترین شرایط خرید و فروش این محصولات برایتان مهیا است. چسب مخصوص عایق الاستومری را از برند معتبر K-Flex خریداری نمایید.

قیمت این محصولات در فروشگاه ما بدون واسطه از وارد کننده در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در هر زمان می توانید انواع مختلف انواع عایق های الاستومری را با تمامی ملزومات نصب از ما خریداری کنید.

 فروش آنلاین چسب الاستومری

فروش آنلاین چسب الاستومری K-Flex اصل

در فروشگاه آنلاین ما بهترین چسب مخصوص عایق الاستومری را از برند معتبر K-Flex خریداری کنید. در اینجا می توانید بدون واسطه محصولات درجه یک را برای خریدتان بررسی نمایید.

علاوه بر آن تمامی عایقهای درجه یک از این برند برایتان قابل خریداری است. عایق الاستومریک K-Flex یک نوع عایق الاستومریک با کیفیت بالا است که برای جلوگیری از افت حرارتی در سیستم‌های لوله‌کشی و گرمایشی استفاده می‌شود. برخلاف بسیاری از عایق‌های حرارتی دیگر، K-Flex از مواد مرغوبی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت، روغن و مواد شیمیایی دارد.

مشخصات فنی انواع محصولات الاستومریک K-Flex عبارتند از:

  1. ضخامت: عایق الاستومریک K-Flex به ضخامت‌های مختلفی مانند 6، 9، 13 و 19 میلیمتر تولید می‌شود.
  2. جنس: این عایق از جنس الاستومریک است که دارای مقاومت بالا در برابر حرارت، آب، رطوبت، روغن و مواد شیمیایی است.
  3. دمای عملکرد: این عایق برای دمای کاری بین -185 درجه سانتیگراد تا +121 درجه سانتیگراد طراحی شده است.
  4. ضریب هدایت حرارتی: ضریب هدایت حرارتی این عایق برابر 0.034 وات بر متر درجه کلوین است.
  5. مقاومت در برابر حریق: عایق الاستومریک K-Flex با مشخصات فوق، دارای مقاومت در برابر حریق و کلاس سوختگی B/BL-s3، d0 می‌باشد.
  6. ایمنی: این عایق بدون حاوی فلزات سنگین مانند سرب، جیوه و کادمیوم ساخته شده است.
  7. نصب و استفاده: عایق الاستومریک K-Flex بسیار خوب به سطوح لوله‌های فلزی و غیرفلزی چسبیده و با استفاده از چسب K-Flex، نصب آسان می‌شود.

با توجه به مشخصات فنی مثبت عایق الاستومریک K-Flex، این عایق می‌تواند یک گزینه عالی برای استفاده در سیستم‌های لوله‌کشی و گرمایشی باشد. وارد کننده محصولات اصل شرکت K-Flex را در تمامی انواع به شما ارائه می کند.

علاوه بر چسب مخصوص می توانید انواع عایق های الاستومری را تولید این شرکت خارجی از فروشگاه ما برای خرید پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی برای شما: قیمت روز عایق الاستومری رولی چسب دار

قیمت انواع متنوع چسب مخصوص عایق الاستومری K-Flex

برای خرید انواع متنوع چسب های الاستومری از برند K-Flex بهترین قیمت را بپردازید. در هر زمان می توانید مقایسه کیفی و قیمتی خوبی را بین برند های مختلف انجام دهید.

در فروشگاه آنلاین ما برای خرید بهترین ملزومات عایق کاری مایع از این برند معتبر بازه قیمتی بین 35 تا 85 هزار تومان را باید بپردازید اقدام نمایید. همچین بازه قیمتی برای چسبهای نواری از 65 تا 150 هزار تومان متفاوت است.

در کنار ما شرایط برایتان مطلوبتر خواهد بود. در هر زمان می توانید در بوجه خرید بهترین چسب مخصوص عایق الاستومری K-Flex هزینه قابل توجه ای را پسنداز نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما