قیمت رنگ نانو عایق صدا

رنگ نانو عایق صدا یکی از انواع عایق صدای جدید می باشد که در صنعت ساختمان و دیگر صنایع دارای کاربرد زیادی است. این محصول از ورود سر و صدا به محیط جلوگیری می کند و به این ترتیب آلودگی صوتی تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. قیمت رنگ نانو عایق صدا بستگی زیادی به کیفیت این محصول دارد. این رنگ در طی یک سال اخیر به دلیل افزایش صادرات آن به کشورهای دیگر با کاهش عرضه داخلی موجب بوده و قیمت آن افزایش یافته است. خریداران این رنگ می توانند جهت اطلاع از قیمت روز این عایق صدا با فروشنده آن ارتباط برقرار کنند.

قیمت رنگ نانو عایق صدا

ویژگی های رنگ نانو عایق صدا

ویژگی های رنگ نانو عایق صدا

رنگ نانو عایق صدا دارای ویژگی های بسیار مفیدی جهت جلوگیری از انتشار آلودگی صوتی می باشد. این محصول قابلیت پاشش بر روی انواع سطوح مختلف را دارد و می تواند درصد بالایی از صدا و ارتعاشات محیط را به خود جذب کرده و به این ترتیب در کاهش آلودگی صوتی نقش داشته باشد.

یکی از ویژگی ‌های بارز این نوع رنگ داشتن خاصیت ویسکو الاستیک است. این رنگ با داشتن این خاصیت باعث جذب انرژی موجود در صوت و ارتعاشات محیط شده و آن را تبدیل به حرارت می کند و در نهایت با دفع این حرارت از سطح خود در کاهش قابل توجه آلودگی صوتی نقش دارد.

این رنگ علاوه بر مصارف صنعتی می تواند در قسمت های مختلف ساختمان از جمله دیوار اتاق خواب، اتاق مطالعه، کتابخانه، پذیرایی، استودیو ها و بسیاری از اماکن دیگر کاربرد داشته باشد.

از ویژگی های دیگر این نوع رنگ این است که نسبت به رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین قدرت چسبندگی آن بسیار زیاد می باشد.

این نوع رنگ جایگزینی عالی برای انواع عایق صوتی قدیمی از جمله فوم پلی اورتان و  پشم شیشه است که برخلاف آنها به راحتی قابل اجرا بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر می باشد.

بهترین رنگ نانو عایق صدا

بهترین رنگ نانو عایق صدا در سال ‌های اخیر با گسترش و پیشرفت تکنولوژی نانو انواع جدید عایق های صوتی نیز به بازار آمده اند که برخلاف انواع سنتی این محصول روش نصب بسیار سریع و آسانی دارند. این محصول به شکل رنگ  و مایع بوده و به این ترتیب می ‌توان آن را به آسانی بر روی سطوح مختلف به کار برد. 

بهترین این محصول غیر سمی است و به همین دلیل کار با آن هیچ گونه عوارض نامطلوبی بر سلامتی ندارد.

بهترین این نوع رنگ پس از جذب صوت و تبدیل آن به گرما به سرعت گرما را از خود دفع نموده و سرعت کاهش دما در آن قابل توجه می باشد.

این نوع رنگ خود به عنوان یک لایه حفاظتی محسوب می شود و سطح آن نیاز به پوشش ویژه ندارد. بهترین این رنگ حتی در ضخامت های کم قادر به جذب صوت در مقیاس گسترده بوده و نیازی به استفاده از ضخامت های بالای این رنگ برای جذب بیشتر صوت وجود ندارد.

و نهایتاً این که این محصول در رنگ های مختلف به بازار عرضه شده است و می تواند علاوه بر این که دارای نقش عایق صوتی باشد نقش مفیدی در دکوراسیون فضاهای مختلف ساختمان ایفا کند.

پخش رنگ نانو عایق صدا

پخش رنگ نانو عایق صدا

فروشنده رنگ عایق صدای نانو برای تامین نیاز موجود در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان به عایق صدا اقدام به ارائه با کیفیت ترین نوع این محصول به بازار نموده است.

مرکز پخش رنگ عایق صدای نانو با قیمت مناسب می ‌تواند آن را به عنوان جایگزینی بسیار عالی برای انواع عایق های دیگر به بازار معرفی نماید.

فروشنده این نوع رنگ آن را در وب سایت فروشگاهی خود نیز ارائه نموده است و خریداران می توانند با مراجعه به آن به صورت آنلاین هر مقدار از این محصول را که نیاز داشته باشند سفارش دهند.

این محصول در قوطی های فلزی با درب پلمپ در بازار پخش شده و حمل و نقل آن با کمترین هزینه ممکن صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما