فروش مستقیم رنگ عایق نانو

فروش مستقیم رنگ عایق نانو به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می پذیرد. خریداران رنگ های نانو مغازه داران و فروشگاه های داخل سطح شهرها می باشند که این محصول را خریداری می کنند و به صورت جزئی می فروشند. خرید مستقیم یعنی محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری می شود. خریداران برای این مشتریان مزایای ویژه ای در نظر می گیرد. فروش مستقیم می تواند در قیمت محصول تاثیر بگذارد. 

فروش مستقیم رنگ عایق نانو

ویژگی های رنگ عایق نانو

ویژگی های رنگ عایق نانو در نگاه اول این رنگ مانند رنگ های قدیمی از جمله رنگ های روغنی می ماند. اما اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم باید گفت در کیفیت و مرغوبیت این محصول با نمونه های دیگر تفاوت های زیادی است. این محصولات به خاطر کاربرد نانو  دارای ویژگی های خاصی می باشند از قبیل این که این محصول عایق محکمی در برابر رطوبت و حرارت است و مانع از خارج شدن انرژی می شود. 

این محصول عمر طولانی دارد و می توان گفت بدون این که ظاهر رنگ با گذشت زمان عوض شود کیفیت خود را حفظ می کند. در برابر انواع باران های اسیدی مقاوم است به خصوص در شهرهای صنعتی که با هر باران میزان زیادی از این اسیدها بر آجرها و پشت بام ها فرود می آید. رنگ ها متنوع می باشند و برای همه ی سلیقه ها استفاده می شوند. 

رنگ بندی این محصول زیاد است و برای هر کجا که لازم دارید مناسب است و حتی برای کارگاه ها و یا دیوارهای بتونی و سقف های شیروانی هم استفاده می شود. 

مزایای رنگ عایق نانو

مزایای رنگ عایق نانو مزایای رنگ عایق نانو نسبت به نمونه های دیگر بسیار زیاد است.  طریقه ی مصرف آن شبیه رنگ های دیگر است . بعد از خریدن رنگ مورد نیاز  از مغازه دار آن را با دست به هم بزنید تا کاملا ترکیب شود و به کمک قلمو و یا پیسوله آن را بر روی دیوار بمالید. اگر نمی توانید بهتر است از نقاش و یا کارشناس این کار استفاده کنید. باید یک ربع صبر کنید تا لایه ی اولی بخشکد و دوباره لایه ی دوم را  بر روی لایه ی اول بزنید. ضخامت این لایه ها اغلب 70 میکرون است. 

این محصول به عنوان یک عایق عمل می کند و جلوی خروج حرارت را به خصوص در فصل زمستان می گیرد و در انرژی صرفه جویی می کند. این محصول به راحتی بر روی آجرها و یا سقف های سیمانی  و یا دیوارهای بتونی به کار می رود. مقاومت زیادی در برابر باران های اسیدی دارد و می تواند سال ها عمر کند بدون این که تغییر در ظاهر آن پدیدار شود. 

سفارش رنگ عایق نانو

سفارش رنگ عایق نانو سفارش رنگ عایق نانو را می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به تولید کننده بدهید. اگر در مکانی زندگی می کنید که از مراکز فروش و یا تولید دور می باشند می توانید محصول مورد نظر را ثبت نمایند تا در کمترین زمان برای شما ارسال شود. رنگ نانو از طریق نمایندگی ها هم ارسال می شود. اگر در شهر خود نمایندگی فروش رنگ نانو وجود دارد به آن جا مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی و از طریق این سایت خدمات را دریافت کنید. 

خریداران اغلب مغازه داران و فروشگاه های سطح شهرها می باشند که به صورت مستقیم و عمده ای خرید می کنند و یا این که شرکت های بازرگانی و تجار می باشند که این محصولات را می خرند و به کمک شرکت های بازرگانی به دیگر کشورها از جمله عراق و پاکستان  و ترکیه صادر می کنند. امروزه به خاطر کیفیت بالا و قیمت پایین این محصولات کشورهای اروپایی و آسیای غربی هم تقاضای خرید دارند. 

تولید رنگ نانو در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و مجهز و با مواد درجه یک انجام می پذیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما