فروش رنگ نانو عایق رطوبتی

رنگ نانو عایق رطوبتی یکی از جدیدترین تولید در صنعت رنگ های ساختمانی به شمار می آید که قابلیت و کاربردهای گسترده ای دارد. اگر قصد خرید و استفاده از این محصول را در نمای خارجی ساختمان خود دارید، با ما همراه شوید تا به معرفی برخی از بهترین آنها بپردازیم. با توجه به تنوع تولید انواع رنگ نانو، شناخت مدل های باکیفیت و ارتباط مستقیم با نمایندگان فروش می تواند منجر به خرید رضایت بخش و صرفه جویی در هزینه ها شود.

فروش رنگ نانو عایق رطوبتی

معرفی انواع رنگ نانو عایق رطوبتی

معرفی انواع رنگ نانو عایق رطوبتی رنگ نانو همانطور که از نامش مشخص است بر پایه تکنولوژی نانو ساخته شده و دارای رزین الکریلیک می باشد. از نظر شکل ظاهری تفاوتی با دیگر رنگ ها ندارد اما در ترکیب آن از ماده ای به نام نانو کامپوزیت استفاده شده است. نانو کامپوزیت ها عایق ترین نوع مواد در دنیا هستند که افزایش مقاومت رنگ ها را سبب می شوند. این محصولات از نظر تنوع در دو نوع شفاف و رنگی تولید شده اند که هر کدام ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند.
از این نوع رنگ برای نمای بیرونی ساختمان، زیر شیروانی، کف استخر، کانال های تهویه هوا و کانکس و … استفاده می کنند. یکی از پرکاربرترین این محصول، رنگ نانو خود تمیز شونده است که به پوشش های آبگریز نیز معروف هستند. این مدل رنگ ها در برابر آب مقاومت بالای دارند و به راحتی تمیز می شوند. رنگ های نانو آبگریز برای سطوحی مانند چوب، آجر، بتن و سیمال قابل استفاده می باشند.

مزایای رنگ نانو عایق رطوبتی

مزایای رنگ نانو عایق رطوبتی در یک دسته بندی کلی انواع رنگ نانو در صنعت ساختمان سازی به مدل هایی مانند رنگ ضد باکتری، عایق حرارتی و رطوبتی، ضد خراش، ترمیم شونده، رنگ های ضد انعکاس و نوشت ناپذیر دسته بندی می شوند. ارقام تولیدی با خاصیت ضد آب و عایق رطوبتی برای نمای داخلی ساختمان و کف استخرها و پوشش دادن بتن با هدف عدم نشت آب مناسب هستند. برخی از مهمترین مزایای رنگ نانو عایق رطوبتی درجه یک عبارتند از:

  • پایداری و ثبات رنگ فوق العاده
  • مقاوم در برابر نفوذ آب باران و رطوبت
  • مقاوم در برابر رشد باکتری و قارچ ها
  • پایداری در برابر ذرات آلاینده موجود در هوا
  • روش اجرای آسان و قیمت مناسب

باید اشاره کرد که در هنگام خرید رنگ عایق رطوبتی باید به نوع آن یعنی متناسب بودن برای سطوح مدنظر خود توجه کنید. به عنوان مثال برخی از این رنگ ها تنها برای پوشش دهی کف استخرهای سیمانی طراحی شده اند که ترکیبات قوی تر نسبت به رنگ های ساختمانی دارند.
البته انتخاب نوع و مدل رنگ باید توسط استادکاران و شرکت های خدماتی فعال در این زمینه صورت گیرد. چرا که تنوع این محصولات بسیار زیاد بوده و تهیه مدل مناسب نقش مستقیمی در کیفیت نهایی کار خواهد داشت.

خرید رنگ نانو عایق رطوبتی

خرید رنگ نانو عایق رطوبتی اگر برای پوشش سطوح مختلف از رنگ نانو عایق رطوبتی استفاده کنید، مقاومت آن سطح در برابر انواع روغن و دیگر مایعات چسبنده افزایش می یابد. همچنین علاوه بر کف استخرها برای پوشش دهی مخازن آب، پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام انتخاب مناسبی خواهد بود.
در نظر داشته باشید که به علت تنوع عرضه این محصولات، قیمت رنگ نانو در بازار همواره با نوسانات زیادی همراه است. البته عوامل دیگری مانند افزایش هزینه های تولیدی، حجم بسته بندی، ترکیبات و برند شرکت تولیدی از دیگر مواردی هستند که در قیمت گذاری این محصولات تاثیر زیادی دارند.
در بازار داخلی علاوه بر برندهای ایرانی، عرضه انواع رنگ نانو وارداتی به ویژه در کلان شهرها با سرعت زیادی انجام می گیرد. در این بین انتخاب مراکز فروش رنگ نانو و مراجعه به نمایندگی های پخش و فروش مستقیم اهمیت زیادی در دستیابی به بهترین و باکیفیت ترین تولیدات خواهد داشت.
برای خریدهای عمده و سفارش انواع رنگ عایق رطوبتی نانو، شیوه های نوین اینترنتی و انتخاب نمایندگان آنلاین بهترین راهکار با هدف کاهش قیمت ها و افزایش حاشیه سود از سوی خریداران عمده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما