سفارش رنگ عایق رطوبتی نانو

رنگ عایق رطوبتی نانو رنگی است برای پوشاندن سطوح جهت محافظت از سطوح در برابر گزینه های آسیب رساندن به سطوح به کار می رود. که جلوی خسارت احتمالی در برابر اشعه ها و ذرات موجود در فضاهای باز را می گیرد. سفارش رنگ رطوبتی به شیوه های گوناگونی صورت می گیرد. بسته به نوع کیفیت این رنگها آنها دارای قیمتهای مختلفی می باشند.

سفارش رنگ عایق رطوبتی نانو

معرفی انواع مختلف رنگ نانو

معرفی انواع مختلف رنگ نانو si-300 که سلاطین همه رنگهای نانو هستند و از آنها در در نمای ساختمانها استفاده می شود، دارای خاصیت کشسانی بسیار عالی هستند. خاصیت پوشندگی این رنگ ها هم زبانزد عام و خاص می باشد. 

رنگهای نانو SI-500A که مخصوص سازه های فلزی اند به عنوان رنگهای الکیدی معرفی می شوند. اما اکثر این رنگها الاستیکی هستند. با قابلیت شستشو و ضد حریق در بازارها وجود دارند. 

رنگهای نانو حریق رنگی که مخصوص سازه های فلزی هستند در حقیقت از نوع مدل SI-500B می باشند که یک رنگ با پوشش نانو می باشند و مناسب استفاده در خودروهای شخصی شما می باشند. 

یا مدل SI-350 که دارا بودن خاصیت کشسانی 400 درصد برای نمای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر رنگ های نانو که کاربردش شبیه SI-300 است NP-400 است که قدرت نفوذ پذیری بی نظیری در مصالح ساختمانی سخت دارد، مصالحی چون آجر که بسیار عالی عمل می کند. البته به دلیل ضد قارچ بودنش بسیار بهتر از دیگر رنگها به فروش می رسد.

همانطور که همه تولید کنندگان و عرضه کنندگان می دانند، رنگهای نانو به صورت نوعی پوشش بر روی سطوح مختلف چوبی و فلزی و آهنی قرار می گیرند. که برای استفاده در جاهای مختلف به کار گرفته می شوند.

بهترین رنگ عایق رطوبتی نانو

بهترین رنگ عایق رطوبتی نانو

رنگ رطوبتی نانو قدرت تحمل و ماندگاری برابر یک سنگ آهک را دارد. که با بهره گیری از تکنولوژی روز نانو توانسته میزان مقاومت سطوح را چندین برابر کند مخصوصا مقاومت در برابر اشعه فرابنفش که خود گزینه ارزنده ای به شمار می رود. 

بهترین رنگ عایق رطوبتی نانو که تا به امروز در بازارهای توزیع و پخش تولید شده است با ویژگیهایی چون عایق کاری و رنگ آمیزی همزمان و تحمل پذیری بالا در دمای 40 درجه سانتی گراد و با خشک شدن فوق العاده عالی دیده می شوند.

اما ویژگیهای رنگ های رطوبتی نانو به همین جا ختم نمی شود، داشتن ضخامت بالا، غیر سمی بودن، سازگار بودن با شرایط محیطی، مقاومت در برابر حرارت بسیار بالا در رنگ های رطوبتی نانو نمونه های دیگری است.

در حوزه های مختلف دیگری مثل حوزه های کف کاری های کولرها، عایق های فونداسیونی و عایق کاری دیوارهای گچی رقیبی برای این رنگها وجود ندارد. حتی در حوزه ضد زنگ بودن سازه های فلزی نیز با قدرت تمام ظاهر شده اند.

بدیهی است که رنگ های عایق رطوبتی نانو به دلیل شرایط ایده آلی که دارند برای جلب مخاطب از خیلی از رقبای خود پیشی گرفته اند. البته که هنوز عایقی بهتر از نانو نیست که بتواند شانه به شانه این رنگها حرکت کند.

بازار فروش رنگ عایق رطوبتی نانو

بازار فروش رنگ عایق رطوبتی نانو

اما بازار سفارش رنگ عایق رطوبتی به عنوان مرکزی برای ارائه این رنگها است که به صورتهای گوناگونی چون عمده و تکی عرضه محصول می کنند. معمولا طبق استاندارد محصول نانوها و گارانتی محصولات از طریق وب سایتهای اینترنتی رونق بسیار خوبی به فروش رنگهای عایق شده است.

طبیعی است که جایگاه دیگر رنگهای عایق رطوبتی از طریق رسانه های ملی می تواند بسیار ویژه دیده و نشان داده شود. البته این امر اطمینان خاطری برای مشتریان را فراهم خواهد نمود. 

اگر چه خرید عایق نانو با استفاده از فاکتور عملکرد صحیح و تکنولوژی های حاضر شکل گرفته در رنگها صورت می گیرد. دقیقا بازار رنگ نانو با توجه به سطح درآمد افراد جامعه از مدلهای مختلفی از این عایق ها را در خود جای داده است. 

و همچنین دارای رنگهای متنوعی از رنگهای نانو را در خود دارد . تا نیازهای مشتریان خود را بر طرف کنند. برای اینکه از قیمت روز عایق رطوبتی نانو اطلاع داشته باشید می توانید با مشاورین فروش این محصولات گفتگو کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما